Bästa deon jag använt
"Behagliga dofter. Håller mig torr och fri från dåliga lukter hela dygnet. Skön mot huden. Både jag och dottern använder den. Ibland, beroende på rumstemperatur, kan den vara lite stel att smeta ut, men det är en vanesak som jag har slutat tänka på. Och ibland är den istället krämig och lätt. Jag brukar köpa på mig några stycken på en gång så har jag för ett år framöver. Vill aldrig byta!"


